2007年3月2日 星期五

I give you The Queen!!!


the winner is......

 



Capote都是因為你頭髮太醜了,所以我領獎時才不怎麼屌你。





You know, my sister told me that all kids love to get gold stars......





and this is the BIGGEST and the BEST gold star that I have ever had in my life. 









how do i deal with the trophy???





First, I would like to give it a kiss.





Then I'll put it on the table.



 And eat it!!!









i love my husband



 為什麼我越老越漂亮?

 

因為我老公很愛我,而且他是大導演。   



 

Ray
就是他導的喔!





你說對不對嘛!老公~









the young



 我現在覺得Demi太年輕了,而且妳比他更性感。

 阿姊我們在迷霧莊園合作過,還是母子耶!









the Queens



 

Elizabeth II,小妹要不要考慮一下?









the old



 

老妹雖然我當年就在羅馬帝國艷情史看過妳的小屁屁。





過了60妳更辣!















沒有留言:

張貼留言