2007年3月9日 星期五

記得看他的影評:Kyle Smith


 Home > Critics > Kyle Smith



我在Rotten Tomatoes發現了這個影評,文筆非常幽默風趣,挺符合我的調性。 例如Fur的影評:SUPER FREAKIN' STRANGE









"Tale as old as time, song as old as rhyme: Artsy chicks dig weird guys."



這真是老套: 附庸風雅的馬子愛上怪胎。





 煞到。









"Lucky for her, in a Manhattan townhouse there's a freak upstairs from her and her husband. Lionel (Robert Downey Jr.) (I think), is covered with fur from head to toe, like Chewbacca or Sasquatch or Robin Williams." 



她也夠幸運,樓上就住了一個怪胎。小勞勃道尼 ( 應該是他扮演的沒錯吧?) 是個大毛怪,就跟Chewbacca ( 星際大戰大毛怪 ),Sasquatch還有羅賓威廉斯 ( 這實在太好笑了!) 一樣。



Sasquatch:薩斯科奇人,傳說中生存於北美洲西北部太平洋沿岸森林中的野人,綽號Bigfoot。

想更了解牠嗎? more





 

剛剛有人叫我嗎?









"Diane keeps creeping up to Lionel's lair (standard two-bedroom, one-dungeon condo, possibly a sublet from the Phantom of the Opera) to pant at his eerie sexuality."



妮可基嫚一直想到小勞勃道尼的藏身處探個究竟,標準的兩人房,附帶地下一樓的地窖,大概是跟歌劇魅影租的。





 

我已經不演那個蠢斃的金田一壞人很久了,我現在是斯巴達王。

















沒有留言:

張貼留言