2007年4月22日 星期日

有人趁朋友精神分裂的時候把朋友之妻把走










哇哈哈,很好猜吧!就是我保羅貝特尼。









我是白子。









我身高很高。









而且我是  Gangster No.1,俗稱天王流氓。









我老公還操一口流利的英國腔,不錯吧!









保羅你這個渾蛋……什麼!你說他是虛構人物?













我最可憐,吃毒吃到手爛掉,老婆又被變態黑人魚水。









但是我搞緋聞一流,Lohan / Johansoon 等婊子輩都有一腿。









我也是趁機把老婆把走一族。









The Fountain 明明很屌,說我故弄玄虛的人都是笨蛋!



































以上三張圖片好令我臉紅心跳。


















5 則留言:

  1. i reckon paul bettany has the bluest eyes since paul newman
    he is surprisingly convincing and attractive as the unlikely hero in
    the romantic comedy wimbledon..
    and he seems like a decent dude..

    speaking of decent guy..

    you know how we are all pissed that gwyneth got oscar that year
    but gwyneth was really one lucky golden girl
    she has everything before she was 30:
    her own little golden man, engaged to the sexiest man alive, almost
    become a member of spanish royalty (if i recall correctly), plus
    romantically involved with a few other actors (Ben, Owen Wilson etc..)
    (okok i know her dad passed away and that was a big, big tragic loss)
    Her unbelievable luck was once again, demonstrated by how, after she
    had played around had her share of partying, she got hooked up and
    later married to Chris Martin: 5,6 years her junior, frontman of UK's
    biggest band, and for a rocker he has too much conscience too family
    man and too decent to be true...

    回覆刪除
  2. oops just saw your earlier articles..
    ai you liked gwyneth eh?
    ok it's my bad to assume people who like cate will automatically
    dislike gwyneth. i'm too shallow here haha.

    i have a hate-her period, then despise-her period, followed by a
    despise-yet-cant-get-her-outaf-da-mind period, followed by a she-is-
    stunning-in-some-films period.
    although i would never admit i might have harboured a mild crush for
    her for some time.
    Personally, i think gwyneth is at her sexiest in Great Expectation.

    回覆刪除
  3. btw, i'm currently in a period where i have settled all the dust and
    fuel with gwyneth, we are, i wouldn't say close, but on a civilised
    good terms now

    haha

    版主回覆:(02/17/2008 06:13:37 AM)


    關於唯一可以和60年代muse們相提並論的當代女星和兇手葛,我的心路歷程是這樣的。

    兇手葛成為兇手葛的時候我才國一,心裡只有未變形的Mariah Carey,只知道莎翁情史
    跟另外一個有莎的電影被討論,哪知道什麼兇不兇手的。

    後來長大刻意兩片一起租,了解什麼叫做Cate莫名其妙被搶,但當時覺得Cate很T,媽
    呀!我大概是瘋了,而且認為兇手葛小露水滴很可愛,不過也沒特別去迷她就是了。

    前陣子發現自己莫名奇妙看了很多兇手葛的電影,就又莫名其妙看了一些,並且把她歸類
    到「只要某電影有她就會看。」的喜好程度。

    05年Cate拿獎我沒什麼反應,因為她飾演的角色正是史上最T的凱薩琳赫本。再加上我喜
    歡奧黛莉赫本,同姓又T多少有點負面影響。隨意翻翻置頂到2017年的cover,還不錯,
    但翻到裡面,怎麼又給我T起來?

    直到棕櫚泉,我看到報紙上的Cate。「這女的人正又瘦,超會演戲超會穿,她是神,她
    一點也不T,為什麼我還沒瘋狂愛上她?」

    至於兇手葛,就像妳說的LuckyLuckyLucky,該被唾棄的是婊子Oscar。她是如此可愛
    到我不忍心討厭她,而這情況也是一種幸運的應用。

    前陣子在Cate版看到有人推文,兇手葛老爸當年賄賂評審,不知道是真的還假的,如果
    是真的那真的很該死,我只聽過兇手葛給評審抱到大的說法。

    回覆刪除
  4. 買評審太誇張了,多少人一起投票的@@

    回覆刪除
  5. "兇手葛給評審抱到大"
    haha this is so funny and so true

    i wont call it outright bribery, but lots of gestures i believe...

    i dont hate gwyneth for getting the oscar lo,
    and i aint particularly excited when cate got her own
    it was druing a phase when cate and i were sort of on the low,
    ain't really seeing much of each other :P
    and really to me cate doesn't need to prove her as an all time
    great actress with or without oscar, she already can be
    canonised!

    no dude, you can't be serious, you are only 13 when gwyneth got
    oscar??
    omg...............
    the kids nowaydays....
    *shock shock shock*

    回覆刪除